Коя съм аз?

11888112_10203434740908721_5421783584461722682_nWho am I? 

Read in English


Един късен следобед през май месец 2015 г. обикалях из София с фотоапарата си в ръка, книга, топло купена от книжарницата и запечатвах в снимки малките архитектурни забележителности в родния си град. Тогава, измежду множеството случайни места, на които можеш да се натъкнеш, ми хрумна, че имам нужда от пространство, където да събирам всички онези кътчета, които посещавам.

Именно с тази простичка идея и книгата в ръка, реших да започна да пиша и да събирам снимки, които ме вдъхновяват с идеята да намеря повече хора, чиито виждания за света съвпадат с моите. В моя блог съм събрала и ще продължавам да събирам различни места, интересни и познати, които могат да възбудят интереса на всеки. Книгите, които представям, ще бъдат тематично свързани с основната идея – да опознаем света, един такъв по- интересен от просто това, което виждаме, но и това, което можем да прочетем. Това е мястото за онези, които знаят границите на света, но не се страхуват отново да ги преоткрият.

Този блог няма за цел да ви накара да си купите дадена книга или да посетите някой град, а напротив – без багаж да препътувате и опознаете нещо, което може да ви вдъхнови и накара да сте любопитни към необятното и непознато. В постовете ми ще намерите от спъващите ме павета по улиците, до интересни забележителности в тези градове и малко вътрешна информация за това как да се справите с възможните препятствия по време на пътуванията, а пък книжните ревюта са малко по-небрежни, по-сърдечни и далеч от съвършени, но истински и неподправени, подходящи за всяко пътуване.

Интересът ми към фотография, пътешествията и литературата се зародиха в общи линии по едно и също време. Фотографията от години ми е хоби, но никога не съм се занимавала сериозно, а сблъсъкът ми с непознатите земи започна през 2015, когато за първи път се качих на самолета за Германия. Книгите станаха от хоби в страст и скоро в професия, защото съм студент специалност „Книгоиздаване“ и натрупах известен опит в издателствата у нас, което ми помогна да различавам качествените книги от онези, чиито съдържание не си струва парите.

Малко по-подробно за мен мога да кажа, че името ми е Цвети Дичевска и съм от София. Както стана ясно съм студентка в Софийския университет и в свободното си време опознавам непознатите кътчета на София и улиците в Германия. Обичам да чета разнообразни истории и нямам някакъв определен диапазон на любимите книги и жанрове. С малкото си знания за света и фотоапарат в ръка създадох този блог, който се надявам да намери своите привърженици, хора, които искат да обиколят света, независимо от времето и мястото.

Книгите са портал към нови места, които могат да ни отведат навсякъде, а улиците – пространството на креативност и културна храна за ума и душата.

Ако и ти си един от тези изследователи на книги и улици – последвай ме. 🙂

Вашият коментар

